Pink thursday.

Alltså, det var en rätt skum kväll igår faktiskt.
Absolut inget fel på sällskapet, de är bäst, som vanligt. Men ute fanns det lite skumt folk. Jag har visserligen nästan slutat förvånas över hur folk beter sig och hur konstiga många är (själv är jag ju helt normal) men ibland undrar man ju ändå. Och bara för att man är full är väl inte vad som helst tillåtet? På slutet råkade jag säga hej till en kille och plötsligt började han sniffa mig i nacken och i håret och jag fick vifta bort honom ett flertal gånger. "Du är ju värre än en kåt hund!" sa jag åt honom. "Jaa, jag vet", sa han bara då. Försökte glida vidare in bland folkmassorna men rätt som det var så var han där bakom igen. Visserligen var han rätt söt men njae.. På utestället fanns även Karl Martindal, Pontus Enhörning och en del HV-spelare. Också rätt skumt faktiskt.

Kvällens bilder(?):

 Söta, fina A hade köpt fina, gula tulpaner som hon sa var för min skull. De var så fina!
 Sen råkade jag ta kort på stereon bara för att det var så bra musik. The Smiths, Morrissey och Pulp bland annat.
 På vägen hem såg jag herr och fru Hare på gräset utanför mitt hus. Jag brukar se dem lite då och då när de skuttar förbi. Ser ni dem? Näe, inte jag heller, men de finns där.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback