Onsdag liksom.

Jaha, och vad har jag gjort idag då mer än blivit omringad av alkisar?

Inget.

Jag har bara jobbat, typ. Och missat Grey's Anatomy. Fast det var ganska roligt att jobba ändå. Jag har till exempel fått ett ansvarsområde efter bara fyra månaders fast anställning. Det känns rätt kul trots att det är ett ganska litet område, men det ska bli större och då får jag vara med och ansvara om det. Duktigt Ida, går det i den här takten blir jag nog landstingsdirektörska om bara några år. Eller inte.
Annars har jag inget mer roligt att berätta mer än att jag råkade välja fel underkläder i morse. De där med stora röda och rosa hjärtan på funkar visst inte så bra när man har vita sjukhuskläder. Det lyser visst lite igenom fick jag höra.

Imorgon är jag ledig. Sköönt.

Kommentarer:
Postat av: Bubbel

Åh va kul! :) Skönt att ta sig en bit i karriären på kort tid!

2007-04-21 @ 10:33:56
Postat av: Zany

*skrattar igen* Du e ju så söt! Om jag hade vita scrubs skulle jag ha hjärtan överallt. Eller mina stålmannen-kalsonger. Lite under-cover lixom.
Dessutom tycker jag att du ska bli sjukhusdirektörska på momangen. Jag vill nämnligen ha ett jobb!

Postat av: Ida

Bubbel: Japp, det är det! :)

Zany: Well, folk verkade uppskatta det iaf. Det var ingen som blev störd av det, snarare småskrattade dom lite. Kan ju behövas på vilken arbetsplats som helst.
Du kommer få ett jobb precis när som helst. Du kan ju bli överläkare som du tänkte för ett tag sen, ditt CV passade ju tydligen jättebra. Eller nej just det, du är ju bara 19... :)

2007-04-21 @ 17:12:24
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback