Kåtslag.

Min kväll.


Haha, jag är verkligen sämst på att ta bilder. Och jag tar inga på mig själv heller för de blir ännu fulare. Fast jag ser nu att jag fick med mina guldmetallicskor. Snyggt.

Men herregud. Om jag var trött är det ingenting mot vad jag är nu. Fast spinningen gick bra. Det höll ju bara på i 45 minuter, det var väl inget, jag är ju van vid en timma. Piece of kaka. Vinet däremot gick rätt upp i huvudet och när brandmännen kom in var jag tvungen att berätta för min kollega vad ordet kåtslag betyder. Sen träffade jag på en person jag träffat ett par gånger och då blev jag nervös fast det gick över när han gick hem. Sen hörde boråsarn av sig, fast vi sågs aldrig trots att vi befann oss på samma gata. Börjar Jönköping bli för litet? Redan?

Om jag inte blir utbjuden på en dejt tills imorgon eller om en nära släkting blir svårt sjuk tänker jag tillbringa min kväll efter jobbet imorgon i sängen utan att röra mig det minsta.

Godnatt.

Undra förresten om det här räknas som en fylleblogg. Knappt va. För jag mest trött.

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej!
Brukar läsa din blogg. Varje dag, faktiskt. ;) Du verkar vara en tjej som mig ungefär. Nu till min lilla förfrågan. Din fina profilbild- Jan Stenmark är bäst!- var har du hittat den. Har kollat efter den pretty much överallt, men utan resultat. Vill ha den... ;) Ha en fortsatt trevlig helg!

2007-04-21 @ 16:06:33
Postat av: Ida

Maria: Thank you, thank you very much. Så trevligt :) Jo, Stenmark är skitbra. Grejen är den att profilbilden har jag fotograferat, det är egentligen en rätt stor kylskåpsmagnet som jag har köpt på Designtorget i Sthlm. Den är väldigt bra "Nej men hej" "Hej men nej". Haha.

Postat av: Maria

Ah, okej. Tack ändå! Jag får leta vidare. Ha det finfint! ;)

2007-04-22 @ 02:03:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback