För-Valborg.

Festresan till Strängnäs är över och jag har firat att min kompis J har en ny, stor lägenhet och att det är maj. Eftersom jag är en redig tjej ska jag inte ut och supa, ragga och slåss imorgon kväll som alla andra ungdomar utan jag ska ta det lugnt. Väldigt lugnt. Kan behöva det.
På fredagkvällen då jag kom till Strängnäs hade jag och J tydligen jättemycket att prata om för vi tömde varsin flaska rödvin på hennes balkong. Hoppsan. Festen var väl imorgon? Jaja. Jag hade i alla fall fina skor.



På lördagen var det fest och det var bål med sprit i inblandat och det leder såklart till att man blir lite svajig, vilket jag tror man kan ana på bilden nedan. Men det var grymt trevligt. Sen betalade vi alldeles för mycket pengar för att gå in på ett ställe där medelåldern var ungefär 18½. Kändes det som. Inte läge att spana på någon, inte läge att bli spanad på. Men, men. Vi dansade och hade rätt skoj i alla fall. På efterfesten somnade jag i soffan med chipsskålen på magen. Bra fest. Tack J!

Fast tjejen på bilden är Ida. Två Idor blir det då. Fast jag skar lite mitt på henne eftersom jag inte frågat om hon ville vara med i min blogg.


Gode Gud, nu ska jag sova gott.

Kommentarer:
Postat av: zany

hur full e de ijenklien??? Maj e ju faktiskt inte förrän i morgon.

kram kram

2007-04-30 @ 11:32:07
Postat av: Ida

zany: Men asså, jo. Ganska full var jag. Men lugn och stabil ändå, inga skandaler. Jag är ju vuxen nu. Liksom. :) Kram, ha det så kul i Uppsala!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback