Whoa!


Jag är rätt säker på att jag har den snyggaste dörrmattan av alla er som läser den här bloggen.


Fina koppar köpte jag också. Nu kommer kaffet smaka ännu godare!


Hittade också den här höstens halsduk. Och en kofta. 

Egentligen skulle jag ut och köpa höstskor. Fast alla stövlar som finns nu har skyhöga klackar. Allihopa. Nog för att jag skulle kunna älga runt i ett par sådana utan att se ut som en...älg. Men jag vill inte det. Jag såg i och för sig ett par som var lagom höga. Fast haken (det finns alltid en hake, fan) var att jag inte gillade skaftet på dem. Men jag kommer ju ändå alltid ha byxorna över. Jag äger ju inte ens en kjol att ha på hösten, så egentligen spelar skaftet ingen roll. Äh jag vetifan.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Din nya dörrmatta slår iaf min. Men det ska tilläggas att jag blivit tvungen att köpa tre stycken efter att de första två blev stulna. Totalkostnad 27NOK. IKEA-kvalitet när den är som bäst. =)

Have a great weekend down there. Kram

2006-09-09 @ 02:01:04
Postat av: K

Skitsnygg dörrmatta och kopparna! Wow! Jag vill med ha en EGEN lägenhet och inreda med snygga saker! Och snygg var du på halsdukskortet också. :) Jag är i vmo idag om du har vägarna förbi här så slå en pling!

2006-09-09 @ 09:18:00
Postat av: Mort

Fiiin halsduk

2006-09-09 @ 11:02:01
Postat av: Catarina

Ja, den var fin. Men jag tycker min är finare ;)
http://ninna77.blogspot.com/2006_04_01_ninna77_archive.html
Det beror väl på att den jag har passa bättre hemma hos mig. Grymt snygga koppar dock!

Postat av: Helena

Lätt snyggaste halsduken o koftan.. vill ha!!!

2006-09-09 @ 21:25:07
Postat av: baystream

jag har svårt för älgar och halsdukar. men kopparna var jättefina. speciellt de stora vita. perfekta för såväl oboy som latte!

2006-09-09 @ 23:34:20
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com
Postat av: Ida

Peter: Aha, du har den alltså utanför dörren. Men hallå, vad är det med folk? Typiskt norrmän :-P

K: Tänk sen när jag ska bygga mitt hus tillsammas med min man. Då jävlar.
Synd att jag inte kunde åka till Vmo i helgen förresten.

Mort: Tackitack.

Catarina: Ja, din skulle nog inte passa hemma hos mig även att den också var fin. Vi har nog rätt båda två :)

Helena: Koftan finns på JC och halsduken på Sisters!

2006-09-09 @ 23:37:08
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback