Oh no.

Vaknade av att det ringde på dörren vid tio-tiden i morse. Klarvaken direkt, halvt panikslagen och hjärtklappning. "Va? Vem kommer nu? Vem är det? Tänk om det är Goran, och tänk om han kliver in här med huvudnyckeln ifall jag inte öppnar. Men fan, det får han ju inte! Äh, det är säkert Jehovas eller nån som vill läsa ur bibeln igen..."
Så jag öppnade inte.
Sen kom jag på det. Det var såklart posten som skulle lämna mitt
Madebyme-paket som inte fick plats i min postbox. Åhh, varför öppnade jag inte? Okej, det finns väl kanske en tre-fyra andra anledningar till att inte öppna, men jag ville ju ha mina halsband egentligen. Nu får jag vänta tills avin kommer istället. Typish. Nåja, får jag det bara innan helgen är jag nöjd. För visst är de fina? Ett ska jag ge till min mamma för att hon hjälpte mig tapetsera, men jag vet inte vilket än.


Kommentarer:
Postat av: Jens

Så går det när man ligger och sover bort hela dagarna. ;)

2006-09-26 @ 17:19:43
Postat av: Ida

Jens: Det är en talang jag har. Can not and will not help it.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback