Nöjd.

Just i denna stund känns det nästan värt att jobba en helg för att få vara ledig en och en halv dag. Nästan.
Snabbvisit i Värnamo för att gå till tandläkaren i en kvart och för att få höra att allt var bra som vanligt samt att få betala 384 kronor. Tack tack.
Sen gick jag till gardinaffären och beställde en köksgardin som kostade 255 kronor per meter. Så osmåländskt av mig, egentligen borde jag stått där och grymtat lite om hur dyrt det var och ojat mig över att jag var tvungen att beställa två meter, eftersom det är beställningstyg, fastän jag bara behövde en meter. Men jag har sett tyget där innan och sedan dess inte kunnat glömma det. Då är det bara att köpa det. Måste ha.nu. Sen gick jag till hemtex och köpte andra gardiner, till rummet. Svart och vitt. Blir nog bra det. Och som vanligt när man är i Värnamo måste man gå upp för shoppinggatan (ja, det finns bara en) och sedan ner igen. Så det gjorde jag. Sen åkte jag tillbaka till Jkpg.

Och apropå köpa och handla - på onsdag ska jag köpa min SOFFA! (och soffbord och en byrå och en matta)


Nu sitter jag och lyssnar på Christer i P3 och dricker starkt kaffe. Att vara ledig is the shit, people.


Kommentarer:
Postat av: K

Jag sitter också o lyssnar på Christer. :) Bygger ikea-möbler. Vad för soffa?

Postat av: Anonym

Nıce soffa.. den ar nog skon att sova i ;)

2006-09-28 @ 21:35:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback