Jahapps.

Eh. Igår slogs besöksrekordet igen. Hm, undrar varför... Var verkligen en omplåstrad, vinterblek högerhand så intressant?
Näe, men det var ju kul. Man kan inte låta bli att undra vilka alla är.

Jag har i alla fall haft en trevlig ledig dag idag. Var hos frisören på förmiddagen och fick en väldigt schysst chokladbrun färgning. Det är en väldigt bra salong jag hittat. Och tjejen som klippte mig var jätterolig. Jag har nog aldrig pratat så mycket hos frissan tidigare. Det var inte bara det gamla vanliga: "Vad sysslar du med då? Pluggar du eller jobbar du?" utan vi hann avverka mycket annat också.

Sen råkade jag hitta ett par jeans och är man som mig ska man dansa en liten segerdans varje gång man hittar snygga jeans. Det gjorde jag inte. Men jag köpte dem.

Nu ska jag åka till hembyn. Hej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback