Inflyttningsfest?

Jag skulle så hemskt gärna vilja ha en inflyttningsfest.
Jag har aldrig riktigt haft någon fest faktiskt. Inte någon riktig. När jag bodde hemma bodde jag lite utanför stan så hos mig hade vi aldrig några förfester. Och i Örebro hade jag bara några halvlugna förfester. Det skulle vara så himla roligt att ha en riktig inflyttningsfest senare framåt hösten. 
Och det skulle bli en bra blandning med människor ifall alla ville komma. Några från Örebro, några från Värnamo, några från många andra ställen i landet. Mat, vin, prat, musik, dans, utgång för de som vill. Jag tror det skulle kunna bli rätt kul. Och jag skulle kunna behöva öva på att vara värdinna.

Vill ni ha inbjudningskort? Jag kan köpa några fina pennor och göra dem själv. Någon ruskig lördagskväll i mitten på november kanske skulle passa?

Fast sen tänker jag: Tänk om inga vill komma eller tänk om det blir skittråkigt. Och då vill jag inte ha nån inflyttningsfest alls.

Kommentarer:
Postat av: K

Jag vill komma!

Postat av: Peter

Fest, hörde jag någon säga fest!?!

Me like, count me in. ;)

2006-09-10 @ 10:45:25
Postat av: Linus

JAg VILL, bestäm fort så jag inte bokar upp jobb, för jag VILL!

2006-09-10 @ 12:20:18
Postat av: linus

pax för bästa sovplatsen!

2006-09-10 @ 12:20:36
Postat av: Mort

Jag är på!!! Jag vill också ha bästa sovplatsen iofs...

2006-09-10 @ 15:32:29
Postat av: Anna

Klart du ska ha fest! Å jag tror ju helt klart du skulle va en grym värdinna! Så köp du papper & pennor & börja skriva inbjudningskorten så ska du se att d kommer komma en hel drös med trevligt folk! :-)

2006-09-10 @ 15:59:09
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Anonym

TjockisHelena vill också komma..!

2006-09-10 @ 18:50:13
Postat av: Ida

Haha. Ja, det får nog bli en inflyttningsfest ändå!
Problemet blir det här med sovplatser. Hmm...

2006-09-10 @ 20:06:54
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag kan sova i duschen lr nått.. jag är inte så kräsen :)

2006-09-12 @ 13:10:33
Postat av: Ida

Johanna: Haha, det ska nog gå och ordna ändå. Fast ska man hångla får man hålla sig i badkaret..

2006-09-12 @ 19:38:17
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback