Grattis.

Idag säger vi grattis till Annie som blivit inkryssad i riksdagen.
Annie gick i samma klass som mig på gymnasiet och hon är väldigt, väldigt duktig. Hon stod som andra kandidat på centerns lista men eftersom centern i Jönköpings län bara fick ett mandat petade hon bort sittande Margareta Andersson från riksdagsplatsen, och det med god marginal! Grymt! Annie hade lite dåligt samvete över det eftersom de egentligen kämpat för två mandat. Men vafan. Har man gett sig in i leken får man leken tåla. Annie kommer göra ett skitbra jobb i Stockholm!

Och ja, jag hjälpte till att kryssa in Annie. Om ni nu måste veta*. Men inte bara för att jag "känner" henne. Jag håller med om mycket av det hon säger också, plus att jag ville stödja alliansen. Då blev det så.



*(schnauzerin, jag veeet att du helst hade sett att jag röstade rött, men jag röstade i alla fall inte på det allra blåaste partiet. okej? :-) )

Kommentarer:
Postat av: Bye.

"plus att jag ville stödja alliansen"
Tror att jag slutar läsa din blogg nu.

2006-09-20 @ 23:15:09
Postat av: Ida

Haha. Ja, det går alldeles utmärkt.

Postat av: Comley

Jag tänker inte sluta läsa men tänker sura.

2006-09-21 @ 20:08:25
Postat av: Mathias

Du vet att jag fortsätter ;)

2006-09-21 @ 21:24:58
Postat av: baystream

så länge du inte röstar på sd så är jag nöjd!

2006-09-22 @ 10:49:31
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com
Postat av: Ida

Comley: Det får man också göra.

Mathias: Mm :)

baystream: Haha, då ska jag försöka låta bli det nästa gång också då.

2006-09-22 @ 11:50:44
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback