Blä.

Åhhhhhhhh vad tråkigt!
Det går i perioder det här. Ibland glömmer jag nästan bort det. Men sista veckan har jag tänkt massor på det. När jag vaknar, när jag sminkar mig på morgonen, när jag väntar på bussen, när jag åker buss, när jag målar, när jag promenerar, när jag tittar på tv, när jag ska sova. Äta, jobba, sova. Bla bla bla. Fan, det måste hända nånting snart. Undra hur länge man ska orka.

En del dagar är jag säker på att det beror på att jag är ful, dum och tråkig, men vissa dagar förstår jag verkligen inte varför. Jag vet ju iofs att jag är rätt dålig på att ta tag i saker och ting själv. Man kan ju inte bara sitta på sin kammare och göra ingenting. Fast det är ju alltid knepigt att öppna upp sig ifall man inte är helt bombsäker på att man får höra detsamma tillbaka. Det är lättare att låta bli då och bara beundra på håll. Det är väl däri mitt största problem sitter. www.självkänsla.nu

Så, bara så att ni vet: Jag är ett kap.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Jag vet. :)

2006-09-04 @ 11:05:49
Postat av: Peter

I know the feeling. Tyværr krævs det en mindre insats genom att bara sitta hemma och vænta på att någon ska komma. Men i slutændan blir det sækert bra. Jag ær positiv. I alla fall lite.

Och jag ær också ett kap. I alla fall ibland.

Ha det greit! Kram!

2006-09-04 @ 11:15:15
Postat av: Lina

jag är också ett kap
eller en kapare

gillar din frisyr på presentaions fotot

Postat av: Anna

Du är verkligen ett kap! :)

2006-09-05 @ 19:07:08
Postat av: Ida

Jens: Kan du tala om det för någon som befinner sig på ett normalt avstånd också då, tack :-P

Peter: Jo, det är väl jag också egentligen. Det är bara så tråkigt att vänta. Kram!

Lina: Tack! :) Nu ska jag kolla in din blogg.

Anna: Du med!

2006-09-05 @ 23:09:14
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback