Soffläge.

Hmm. Vad har jag gjort ikväll då mer än haft horisontalläge i soffan med Hasse Aro och Leif GW?
Nä, inget faktiskt. Ska jobba imorgon och sen är det fest med jobbet nånstans ute i skogen. Jag kommer somna med näsan i rödvinet antagligen.

Sen kom jag på att jag inte lekt tillräckligt med min nya, fina mobiltelefon så då tog jag en bild. Måste ju kolla så att den funkar..
 

Fast jag blev  lite irri när jag skulle köpa den. Det känns som att de coola, teknikkunniga grabbarna i butiken pratar till ett barn när de ska förklara telefonen och abonnemangsformerna. Det kan jag iofs förstå på ett sätt, många puckon finns det där ute. Men man måste inte trycka på varje stavelse och titta menande på just mig. Jag visste precis vad jag skulle ha och framförde detta på en gång medan jag tänkte "Så, fram med telefonen nu, fort fort, ge mig!" Men näää.. Så smidigt gick det inte. Efter att jag, lite med glimten i ögat of course, påpekade att jag sommarjobbat på telia en gång och därför visste allt detta redan, släppte det lite och fick telefonen fortare än kvickt.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Mer bilder åt folket!

2006-10-20 @ 09:35:02
Postat av: Ida

Hmm. Kanske, kanske inte. Tyckte jag såg så gammal ut :-P

Postat av: Magnus

Jag har också jobbat på Telia. Fin tlfn du har köpt!

2006-10-20 @ 18:49:25
Postat av: Ida

Magnus: Jag tyckte det var tråkigt där, usch. Det kändes som att alla som kom in tänkte: "Du din lilla.. du ska minsann inte försöka lura på mig någon dyr mobil. Du kan stå där och snacka, jag kommer bara säga emot och ställa krångliga motfrågor. Så det så!"

Tar hellre hand som sjuka människor som inte vågar/orkar säga emot :-)

2006-10-21 @ 15:01:24
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback