Oasis, någon?

Jag sov till halv två idag. Men så hade jag varit upp sedan halv sex på morgonen igår också. När jag kom hem igår natt och fick sova var det min lyckligaste stund på länge. Så roligt har jag det.

Nädå. Det var rätt kul igår ändå. Lite konstigt ibland, roligt ibland. När vi kom dit spelades Carola som bakgrund/mingelmusik. Då höll jag på att få utslag och ville åka hem. Annars är det alltid kul att träffa arbetskamrater utanför jobbet. En hade skinnbyxor på sig till exempel. Ganska oväntat.
Efter ett tag kom karaokemaskinen fram. Jag avskyr karaoke. Så jag lämnade till andra att göra bort sig. En del var i och för sig ganska roliga, men det är inte särskilt skoj att lyssna på Fångad av en stormvind, Häng med på party och Jag vill vara din Margareta. Jag försökte få några vid mitt bord att gå upp och dra av Wonderwall istället, men de visste inte vilken låt jag menade så jag blev nedröstad.

Idag är jag bakis och vill ha chips. Och en man.

Kommentarer:
Postat av: Maza

Inget 10.36 här idag inte. =) Skönt!

Postat av: Ida

Maza: Inte idag heller. Snarare 12:36. Gött :)

2006-10-22 @ 19:48:14
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback