Ipren is the shit.

Jag visste att det var nåt skumt på gång!
Huvudvärk sedan i söndags, ont bakom ögonen typ. Trött. Och nu är jag helt övertygad om att jag hade feber inatt. Kunde inte sova, snurrade bara runt. Ont i kroppen. Varm och kall om vartannat. Drömde konstiga drömmar. Tänkte: "Åh, jag måste ringa och sjukanmäla mig imorgon... Feber, det är ju allvarligt."

Men.

Eftersom jag inte börjar förrän klockan 13 idag sov jag lite längre än vanligt. Eller försökte, snarare. Och när jag vaknar känner jag ingen feber längre. Vafan!
Och så mammas ekande röst från barndomen i bakgrunden: "Har du inte feber går du till skolan, Ida."

Så jag får väl gå till jobbet då. Blä. Förresten har jag fortfarande ont i huvudet men jag är en såndär som inte är klen. Jag härdar ut. Står ut. Är duktig. För jag är ju inte sjuk. Nej, har man inte feber är man inte sjuk. Tuff-Ida.


Kommentarer:
Postat av: K

Jag tänker "Det är bra att vara hemma och vila utifall att det skulle vara flunsan." hehe. Jag tar tagit kort på min köksutsikt förresten! :)

Postat av: Ida

K: Mjo. Fast på ett sätt var det bra att jag åkte hit idag, två andra var nämligen sjuka. Men det är skiitjobbigt att jag var tvungen att stå i receptionen ikväll. Orka.
Fint fönster :-)

2006-10-25 @ 17:23:56
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback