Fjuttstorm.

Jajemänsan, HV vann igår. Stormen blev ingen storm, bara en liten vindpust. Skickar vidare skiten till Norrland istället. Huvudsaken är att jag kommer till Göteborg.

Och det var värsta biljetthysterin här på jobbet vid klockan 9. Alla skulle köpa biljetter till Melodifestivalgenrepet som ska vara i stan i vinter. Jag föll för grupptrycket. "Tjae, det kan kanske vara kul." Två biljetter på rad 30 parkett i Kinnarps arena (Hååves hemmaarena). Herregud, jag gillar ju inte ens melodifestivalen...


Kommentarer:
Postat av: Jens

Tack! 8|

2006-10-27 @ 14:32:25
Postat av: Peter

Ajajaj, och jag som tyckt att du varit en person att lita på när det gäller musik... ;)

2006-10-28 @ 11:43:10
Postat av: linus

nu har jag minsann fotat köksfönster jag å =)

Postat av: Ida

Jens: Undrar om du överlevde.. Måste nog ta reda på det snart.

Peter: Åh, jag vet... Elände och förfall. Rädda mig!

linus: Najs :-)

2006-10-30 @ 16:45:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback