Chili.

Det jag läste nyss i tidningen Chili kan vara bland det roligaste jag läst på länge. Det handlar om hur det kan kännas att vara på en ungdomsmottagning.

"På bordet ligger en hel arsenal av kondomförpackningar, till och med en i plast för gummiallergiker. Kondomer, shit vad det är jobbigt att köpa bara kondomer. Man känner sig uttittad och ens låtsasnonchalanta min säger att "ja, jo, som du ser så ska jag hem och knulla lite nu". Typ som när man bara köper ett paket köttfärs och ett storpack toapapper (jo, det händer) och det ligger i luften att "ja, jo, som du ser ska jag hem och smeta in mig i rått kött och sen ska jag bajsa". När jag tänker efter är nog kondomer, köttfärs och toalettpapper tillsammans den sjukaste mixen. Är det bara jag som tänker så här?"

Inte jag alltså, utan det var författaren till artikeln som skrev det där sista också. Fast det är ganska roligt såntdär. Har en kompis som vägrade gå in på Ica och bara köpa en gurka när vi bad henne, eftersom det var det enda som fattades till middagen vi skulle ha. "Så ni tycker att jag ska rusa in på Ica fem minuter innan stängningsdags en fredagkväll och köpa BARA en gurka? Aldrig!" 
Hon kom med en gurka, ännu mer sallad, tuggummi, lite godis och en tidning också.

Kommentarer:
Postat av: egoegon

haha, jag brukar tänka mycket, men på sånt där har jag fan aldrig tänkt. hoho.

Postat av: Ida

egoegon: Det kan vara lite sådär ibland när man ska köpa tamponger och choklad. Då måste jag köpa en massa andra saker också så att jag inte framstår som värsta pms-monstret :)

2006-10-22 @ 23:46:32
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Maza

Roligt! Jag ser fram emot att fönstertitta hos er!

2006-10-24 @ 00:09:30
URL: http://mazamazamaza.blogspot.com
Postat av: egon

jag har aldrig varit ett pms-monster, så det är kanske därför jag inte tänker kopplingen ;)

2006-10-27 @ 10:51:50
URL: http://egoegon.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback