Tralala.

Haha, det är bara att skratta åt eländet.
Men det är nästan inte roligt längre när den första låten man möts av på radion en grå, dimmig, trött måndag är Mauro Scoccos låt Till dom ensamma.

Fast jag tyckte nog att jag tog det hela på ett bra och sunt sätt. Jag skrattade och sjöng med. Det är schysst att få en egen sång liksom.

Det här är en sång för alla dom
som aldrig hittat någon att dela sin glädje och sorg med
En sång för alla dom
som inte kommer hem till någon som frågar hur det är
Den här sången är till dom

Kommentarer:
Postat av: Peter

Haha, tur att man ænnu inte behøvt att vakna upp till den någon søndagsmorgon - det hade næstan varit før mycket! :P

2006-11-20 @ 14:34:48
Postat av: Jens

Trodde inte att du gillade Mauro Scocco. Men du kan alltså texten? Lurt. ;)

2006-11-20 @ 15:34:52
Postat av: Ida

Peter: Ja, nästan faktiskt :)

Jens: Gillar och gillar. Jag ogillar honom inte i alla fall. Näe, jag tror det är du som är lite lurig i vanlig ordning..

Postat av: Mathias

Men vafan. Jag har också hört den låten idag ju... eller var det igår? Eh. minns inte men jag noterade iaf den gamla bitterdängan :)

2006-11-20 @ 16:46:43
Postat av: Schnauzerin

Idag på Friskis & Svettis hörde jag en låt i bästa Maiuro-stil som handlade om Mauros låt... vad fan var det tror du? Låttexten berörde "Till de ensamma"-låten... skumt.

2006-11-20 @ 21:07:59
Postat av: Ida

Mathias: Fast den är ju fin på nåt sätt. Också.

Schnauzerin: Mycket skumt!

2006-11-20 @ 23:08:24
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback