Sthlm.

Längesen jag skrev ett riktigt intelligent inlägg. Undrar om jag någonsin gjort det förresten?
Fast jag orkar liksom inte bry mig om politik, debatter i kvällstidningar, vilken fru bonden ska välja eller klimatförändringarna. Jag går fortfarande ner med kartongerna till mitt förråd istället för att gå den lilla extra biten till grovsoprummet. Och jag orkar inte skriva något när saker och ting inte är bra eller när det inte händer någonting i mitt liv.

Nä, jag skriver bara ointelligenta inlägg om mig själv. Det får räcka.

Så. Därför ska jag be att få tala om för er att jag ska till Stockholm om ungefär två veckor. Bo på hotell, julshoppa på NK och gå på
Maria Möllers julshow. Jojo, minsann. Fast det där sista hade min mamma bestämt utan mitt samtycke. Maria Möller... mjo, hon är väl kul. Kanske. Jag vet inte. 
Det ska bli gott mer portvinet och pepparkakorna man får i pausen i alla fall.

Kommentarer:
Postat av: egon

vad roligt med sthlm! enda nackdelen med att bo här, man kan inte resa hit. haha.

Postat av: Magnus

En sak som jag gillar med din blogg är att du alltid lyckas skriva korta rubriker. Grr. Hm. Sthlm. Najs.

Hälsn. M.

2006-11-22 @ 18:48:19
Postat av: Ida

egon: Stockholm är jättekul. Men jag brukar oftast inte klara av mer än en långhelg eller så :)

Magnus: Haha. Det är ju så jobbigt att behöva klura ut nåt varje gång ju.. Men tack! Kram M.

2006-11-22 @ 21:15:29
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: rosa von trosa

det behövs inte alltid intelligenta inlägg för att ha en kul blogg. med det inte, absolut inte, sagt att du inte skriver även sådana!

2006-11-22 @ 21:53:32
URL: http://vontrosa.blogspot.com
Postat av: egon

det är turistsyndromet. jag klarar max ett par timmar i centrum :)

2006-11-23 @ 15:54:09
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

rosa: Tack söta du :)

egon: Jo, det är nog så. Och trots att vi brukar hälsa på våra vänner i Sthlm lite då och då är det ändå på drottninggatan, NK och åhléns man hänger vid när det ska shoppas, typ. Man borde åka någon annanstans.

2006-11-23 @ 22:20:34
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback