Nähä?

Eh, nähä.
Nu blir vi visst inte alls många på lördag. Konstigt.

Nej.
Det är fan inte alls konstigt. Jag är inte förvånad. "Hoppsan, hoppsan vi var visst bjudna på en annan fest." Jag har hört det förut. Har till och med sagt det själv nångång. Det är bara det att först låter allting så himla bra och allt är jätteroligt och kul ska det bli. Sen dyker andra saker upp, saker som eventuellt är större, roligare. Och då blir det jobbigt. Då måste man fundera över vilket som blir roligast och sen komma på nån bra ursäkt att tacka nej till det man egentligen skulle göra från början utan att ge någon dåligt samvete. Jag känner igen det, jag har också gjort det. Det är lite tråkigt bara.

Jaja, det blir nog bra med det...

Kommentarer:
Postat av: Lina

usch, jag var ju med om samma sak inför min fest... så ledsen man blir!!! sjukt ofint att ens orda något sånt till någon!!! "vi kommer om inget bättre dyker upp" typ... *kramis* :)

Postat av: Anonym

Alla bjudna kanske inte går ihop?

2006-11-14 @ 13:47:05
Postat av: Ida

Lina: Ja ungefär så. Men det ordnar sig :)

R: Nej, jag vet ju det också. Och jag förstår dig :)

2006-11-14 @ 14:47:59
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag kommer iaf, det lovar jag :)

2006-11-14 @ 15:03:13
Postat av: Peter

Jag kan ju tyværr fortfarande inte komma, men erbjudandet att flytta festen till Oslo kvarstår.. ;)

Hoppas att festen blir bra i vilket fall som. Ha det greit!

2006-11-14 @ 17:37:19
Postat av: linus

och jag har svinont i ryggen, feteont i halsen,sjuuuuuuuk :( men det är tisdag idag, på lördag är jag frisk som fan, för jag ska komma. så alla hälsokurer...komsi komsi...

2006-11-14 @ 17:55:15
Postat av: Schnauzerin

Men fan jag har glömt :O å nej, jag rä sorry! och det har inget att göra med att något annat är bättre! Lunchade med Fnula idag förresten... modigt va ;)

2006-11-14 @ 18:27:24
Postat av: Ida

Johanna: Yeah!

Peter: Japp, det är fortfarande ett väldigt lockande alternativ ;-)

linus: Ja! Du måste bli bra ju!

Schnauzerin: Haha, jättemodigt. Var han farlig?

2006-11-14 @ 19:14:51
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: linus

desto mer sprit till oss som kommer.. mohahahha. Ida min plan är att du ska bära mig hem sen ;)

2006-11-14 @ 23:17:15
Postat av: Ida

linus: Vi åker buss. Bara att hoppas att vi hoppar på rätt sort :-P

2006-11-15 @ 00:14:56
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback