Mm.

Mmmm. Redig, småländsk ostkaka kan vara det godaste som finns. Fuck you Friskis&Svettis.

Fast jag lät bli ålen, den såg fan inget god ut alls. Köttbullarna var min grej. Och julmusten. Jobbarkompisen sneglade på min tallrik: Vad är du, åtta år eller?

Men det var genuint trevligt faktiskt. Först hade vi fackligt höstmöte där vi mest konstaterade att vi tjänar för dåligt. Sen, eftersom det var folk från hela landstinget där, träffade jag på mina tidigare arbetskamrater från röntgen och fick höra lite skvaller därifrån.

Nu är jag sjukt trött (läs: mätt) men jag har sovmorgon imorgon och det är såå skönt.


Kommentarer:
Postat av: A

Va fan. "är du åtta eller" JAg stör mig mer på de som ska äta av allt bara för sakens skull. Äter alltid bara det jag tycker är godast. Inget annat... Det får man göra!

Postat av: Ida

A: Exakt. Är folk medvetna om vad det är de egentligen äter? Som sylta, spadet till doppet eller ål t ex. Uäck.

2006-12-01 @ 11:56:55
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback