Måndag liksom.

Måndag liksom. Vad händer?

Inte så mycket. Ändå har dagen varit upp och ner. 
Började morgonen med datorhaveri på jobbet. Eller ja, det var hela det datasystemet vi registerar alla som kommer som havererade. Och vem tror ni det var som var i receptionen imorse? Jo. Jag såklart.
Så jäävla jobbigt. Och så jäävla många människor det kom under JUST de timmarna som allting låg nere. Efter en förmiddag därute där jag fick göra ALLT manuellt och samtidigt ha sjutusen saker i huvudet var jag helt slut (men jag fixade det galant, givetvis).

På eftermiddagen hade jag medarbetarsamtal med min chef och fick bara höra fina och bra saker. Yeah, I'm gooood, kände jag då och blev på gott humör igen.

Sen skulle jag åka hem men på bussen var det så mycket folk och jag var tvungen att sitta på ett baklängessäte och det var så varmt dessutom (jävla klimat vi har. panta era PET-flaskor och lämna in era hårsprayflaskor people). Var tvungen att stiga av efter halva vägen för att jag blev åksjuk (vad är det med mig? känner ingen annan som blir åksjuk så lätt). Fick då gå hem men upptäckte att det var mycket skönare och då blev jag glad igen.

Nu är det bara att vänta på att det ska gå neråt igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback