James.

Jag tycker om att ha ledig dag. Det betyder att jag kan dricka kaffe i flera timmar och lyssna på James Morrison om jag vill. Det är helt otroligt bra. Skivan har gått på repeat i lägenheten sedan i mitten på förra veckan. Igår kväll gick jag runt och sjöng med massor vilket kändes lite märkligt eftersom jag inte alls kan sjunga. Men vad gör man?


Ska ni bara lyssna på en låt, skaffa då hem titelspåret Undiscovered.
You think that I wanna run and hide
I'll keep it all locked up inside
I just want you to find me
I'm not lost, I'm not lost, Just undiscovered

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Dagens tre märkliga saker:
1) Någon ringer mig till mitt skypenummer. Jag kan inte svara för att miken inte är inkopplad. Via mobil ringer jag tillbaka. Inget svar. Hon ringde nyss pga att jag ringt. Hon vet inte vad det kan ha gällt.
2) Jag har en borrhammare. I min borrhammarlåda ligger en borrhammare som INTE är min borrhammare. Hur har jag lyckats byta borrhammare med någon annan?
3) De har INTE Gustav Adolfbakelser i denna gudsförgätna håla. Bah...

2006-11-06 @ 14:40:15
Postat av: baystream

ååh, tack för tipset! ska ladd...eeh, köpa så snart som möjligt! :)

Postat av: Mathias

Speaking of James Morrison... lyssna noga och hör den suveräna, suveräna trumpeten i refrängens bakgrund som så lent får fram de skyhöga tonerna. Det där är _svårt_ :)

2006-11-08 @ 22:17:22
Postat av: Ida

Mathias: Trumpeter? Que? Var? Har jag blivit tondöv? Frågar jag för mycket?

2006-11-08 @ 23:51:40
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Mathias

You giiive me sommmethiiin tiditidiiititiiidaa (i bakgrunden då, ihop med violiner)

2006-11-09 @ 06:29:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback