Grr.

Fan vad jag blir irriterad på min hyresvärdsgubbe eller vad han nu är förnåt. Han är en riktig gubbe. På riktigt. Jag har ringt till honom två gånger nu och båda gångerna har han lyckats få mig sur. Det är faktiskt ganska svårt att få mig sur, jag är aldrig det nästan. 
När jag presenterade mig lät det: "*suck* Jaha.." Sedan frågade jag lite försiktigt hur det var med det här med parkeringsplatserna och han förklarade att det minsann är kö på dom och att det är många före mig och att vi faktiskt har väldigt ont om platser och han lät bara mer och mer sur och arg. Som att det var jag som förstört hans humör nu bara för att jag drog upp eländet med våra parkeringsplatser och den långa kön som finns.

Mot slutet kände jag mig nästan tvungen att be om ursäkt för att jag råkat sabba hans dag med min lilla, enkla fråga. Vafan, så ska det väl inte vara.

Vet hut.

Gubbfan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback