Fullmåne?

Haha. Vad är det med mig? Är det fullmåne eller?
Andra natten på rad som jag drömmer... opassande drömmar. Jag vaknar och skäms med röda kinder och rufsigt hår. Jojo. Minsann.

Apropå fjärilar i magen, svaga knän och rysningar i hela kroppen. Nu är Anna Ternheim-biljetterna fixade och två av mina Jönnepolare hänger med.
Arbetskamraten säger: "Går du på mycket konserter och spelningar eller? Tycker du har varit på ganska många sen du började här i alla fall."

Tjae. Om man inte kan få fjärilar i magen, svaga knän och rysningar i hela kroppen på annat sätt, vad ska man göra? Ungefär två timmar av rysningar och välbehag någon gång ibland är i alla fall bättre än inget alls.

Men det är fanimej mörkaste november. 
Ibland blir det inte roligare än vad man själv gör saker och ting till. Även på natten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback