Dagens tack.

DAGENS VILL HA: Tavlan. Tror jag.
DAGENS KLÄDSEL: Just nu mysbrallor, vitt linne, grå kofta och tofflor från Indiska. Tidigare idag vitt linne, jeans och brunrandig kofta.
DAGENS SMINK: Foundation, puder, mascara, lite brun kajal, lite rosa rouge fast jag egentligen inte behövde.
DAGENS FRISYR: Min vanliga. Kan inte göra så mycket mer.
DAGENS HÄNDELSE: Dagen är ju inte slut än, men mina köttbullar i brun sås var fanimej ett riktigt event! 
DAGENS LÅT: Undiscovered med James Morisson. Skaffa!
DAGENS PLANER: Har jobbat. Ikväll ska jag prata i telefon, käka popcorn och glo på Leif GW Persson.
DAGENS SAKNAD: Mina vantar. Vafaan har dom tagit vägen?
DAGENS DUMMASTE: Kvinnan som fick psykbryt på mig på jobbet idag. Bara för att en anhörig är lite sjuk får man faktiskt inte bete sig hur som helst. Hyfs!
DAGENS SJUKA: Inget, tror jag. Jag känner mig frisk. Då är man väl frisk?
DAGENS DROG: James Morisson. Skaffa skivan säger jag.
DAGENS ROLIGASTE: När kvinnan som fick psykbryt på mig fick smaka på sin egen medicin. Sucker!
DAGENS FAVORIT: Den där roliga sköterskan på jobbet. Fikar man tillsammans med henne kan man räkna med skratt till kaffet.
DAGENS KRAM: Har inte fått nån. Har inte gett nån. Usch. Fast jag fick en klapp på axeln idag, räknas det?
DAGENS PUSS: Har inte fått nån. Har inte gett nån. Usch.
DAGENS KÖP: Åh, varför gjorde jag inte denna igår, då handlade jag ju massor. Idag inget. Jo, kaffe på jobbet, 2 x 2 kronor.
DAGENS GODIS: Popcorn.
DAGENS HUMÖR: Trött, men jag har sovmorgon imorgon så jag är på bra humör.
DAGENS ORD: Isgata.

Kommentarer:
Postat av: Lina

berätta mer om psykbrytstanten och vad som hände ;)

Postat av: Magnus

DAGENS BLOGG: Sunstroke (alltid)

2006-11-02 @ 19:28:02
Postat av: Jens

Jag håller med Lina. Och Magnus.

2006-11-02 @ 19:43:46
Postat av: Ida

Vad ni är sööta ;-)

2006-11-02 @ 22:39:36
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback