18/11.

Usch, jag är helt slut.
Men det var skoj igår. Det kom några fler människor som jag inte var beredd på. Och jag fick några fina inflyttningspresenter som jag inte alls var beredd på. Men jag tror vi var precis lagom många. Trots att lägenheten är väldigt bra planerad får man inte plats hur många som helst i en etta. Och lägenheten var så fin och mysig, vi tände en massa ljus och det blev så fint. Jag hade grymt bra musik dessutom, det verkade alla tycka, sånt gör folk glada och gör att de har roligt, så det blev jag nog mest nöjd med.

Skvaller och skandaler?

Mjo.

Men det tar jag inte här.
En annan gång kanske.

Det blev några mörka bilder.





 En av de bästa sakerna med min lägenhet, balkongen!

 Ett lite begränsat dansgolv, men det gick!

Kommentarer:
Postat av: linus

vad gör jag på bild nr 1?

2006-11-20 @ 09:28:14
Postat av: Johanna

Synd att bilderna är lite mörka, men man ser ju hur mysigt vi hade det! Tack för en superskoj helg Ida!

2006-11-20 @ 11:37:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback