Sol.

Det lär bli en härlig, rolig och solig helg.
Efter vi arbetat ett tag i skolan åkte vi till stan och sen ut till Eurostop för att storhandla. Först systembolaget, sen Ica. Vi tog en kundvagn, gick omkring och provsmakade på allt som bjöds i affären och köpte en massa onyttiga saker. "Äh. Men det är bäst att köpa choklad nu för jag kommer vilja ha det på tisdag nästa vecka. Lika bra att bunkra upp nu, hellre för mycket än för lite." Det visade sig att alla tre skulle komma att behöva det framåt nästa vecka. Det är nog för att vi umgås i princip varje dag nu, då synkar man såntdär till slut har jag hört. Sen åt vi glass i solen. Som en liten familj! 
Imorgon blir det Kåren, på lördag grillning och häng på universitetsområdet.
Jag tycker om Örebro när det är så här.

Kommentarer:
Postat av: baystream

men det klart! provsmakning ä ju det bästa som finns! :)

Postat av: Ida

Jovars, fast vi smakade en riktigt slibbig citroncheesecake. Inte god. Även ett Nescafé som var smaksatt med kardemumma. "Det smakar ju kanelbulle!", sa jag. Tanten surade till lite då.

2006-05-05 @ 16:09:14
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: baystream

hahaha! det är rätt! tanter luktar bäst när man retar upp dem lite.

2006-05-05 @ 16:16:33
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker oxå om Örebro när det är så här!! fler familjeutflykter tycker jag! haha

2006-05-06 @ 17:57:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback