Sniff.

En timma i tåg och fyra timmar i buss genom alla sömniga västgötastäder och vägar med skog, skog och åter skog med regn, regn och åter regn och med Kent i lurarna gör att man hinner reflektera ganska mycket. Med undantag för vissa störningsmoment som gjorde att mina tankar flög på annat håll, t ex en svettig gubbe samt en ung kille på nära avstånd som doftade så gott att jag fick hjärtklappning. Tänk om man hade en sån att sniffa på lite varje dag.

Nu har jag dock ont i huvudet. Måste vara nyduschade fräscha killens fel. 
Inte något gott som inte för något ont med sig.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

ung kille? småpojke? håll dig på rätt sida 15, Ida ;)

2006-05-23 @ 06:41:57
Postat av: Ida

Mathias: Jomen du vet, nu när jag är gammal blir ju helt plötsligt 18-19åringar som små barn.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback