Slut!

Fan vad bra vi var idag! Opponeringen gick jättebra. Vi var fyra grupper, tre blev godkända. Vi var en av dem. Han har en vecka på sig att bestämma vilka som får VG. Kanske, kanske inte...
För att fira (igen) åkte vi in till stan och åt dagens lunch som var suuupergod oxfilé. Jajemänsan, oxfilé äter man ju inte varje dag som student precis. Fast nu är jag inte student längre. Sen kramades vi och åkte hem.

Nu ska jag se på The Office eftersom det är otroligt roligt, sedan ska jag sova för jag är jättetrött. Imorgon kommer mor och hjälper mig att flytta hem mig. Tja, annars är det som vanligt tycker jag - med en del saker är det sämre, med en del är det bättre.

Kommentarer:
Postat av: Sara Aldén

Hej o ett stort grattis!!! =)

2006-05-31 @ 09:17:54
Postat av: baystream

the office är kungligt! chefen är underbar! och vi ses i höst! kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback