Morrnmorrn.

Det som är bra med att sova på en obekväm soffa är att på morgonen ser både hår och smink ut som det gjorde på kvällen eftersom man inte rört sig nåt på hela natten. Eller natten och natten... Jag somnade snarare framåt morgonkvisten med solen i ögonen. Det ska förresten finnas en bild på mig när jag dricker vodka ur någon navel. Fan vad sjukt. Ibland beter jag mig inte som 23 i alla fall. Tror jag måste sluta med sånt där på fredag. Från och med fredag blir det bara sofistikerade sittningsfester där man konverserar om politik och relationer på ett moget sätt.

Yeah right.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Jag hoppas att du inte fick i dig något navelludd!

Postat av: Ida

Jenny: Det hoppas jag med! För det fanns navelluddskontrollanter på festen.

2006-05-14 @ 14:18:39
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Mathias

Det låter klart märkligt. Vodka ur navel? och jag som trodde att vi militärer hade en skev alkoholsyn ;)

2006-05-14 @ 19:37:28
Postat av: Ida

Mathias: Haha. Näe, det har studenter också.

2006-05-14 @ 22:56:31
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Peter

Usch nä, håll dig borta från fester där politik och jobb diskuteras - jag har redan tröttnat på sådana efter ett par stycken.. ;)

2006-05-16 @ 10:10:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback