Jösses.

Ja, kära nån... Fast jag har inte ont i huvudet nu längre, men det var en jobbig förmiddag. Det gick rätt stökigt till igår, som vanligt spårade det ur lite grann när Sofia och Therése kom. Fast på ett bra sätt.
Åh, Sofia och Therése.. de är så söta och roliga. Blev helt tårögd och känslosam när Sofia tittade på mig med sina hundvalpsögon och med sin Falköpingsdialekt sa: "Men Idaaa, du kan ju inte flytta ifrån mig nuuu... Du är ju så himla bra och rolig och du är alltid glad och ler jämt och jag är så glad att jag lärt känna dig och jag kommer sakna dig jättemycket!"
Sen drack vi lite mer, dansade till My Humps och flirtade med pojkar. På efterfesten stog vi åtta personer på ett bord och sjöng med i Winnerbäck-låtar.

En bra kväll. En jättebra kväll. Såna kvällar vill jag ha många av trots att jag mår lite taskigt idag. Dessvärre kan man börja räkna ner mina kvällar i Örebro, de är inte så många nu. Jag vet att det kommer bli bra sen också, men jag kommer sakna detta så jävla mycket.

Kommentarer:
Postat av: baystream

men trösta dig med att MY HUMPS är en dåligt låt! :D

Postat av: Ida

Haha. Jo, jag vet. Men den är liksom så dålig så att den blir rolig, det är typ därför vi tycker den är så bra. Eller nåt :-)

2006-05-07 @ 02:26:10
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback