Jag enligt Google.

Haha. Detta var ju riktigt kul. Man tar en del frågor och istället för att skriva svaren på frågorna så gör man en bildsökning med google på svaret och så lägger man ut den första bilden som google hittar. Det blir liksom helt galet ibland.

1. Vilket var ditt första smeknamn? Idis. Batman liksom. Grymt ju.

2. Vilken var titeln på första albumet du köpte? Step by step med NKOTB.

3. Vad hette din första bästa kompis? Min Emil var mycket sötare!

4. Vad hette ditt första hångel? Ja, inte var det han iaf...

5. Vad hette ditt senaste hångel? Den som passade bäst in på honom är nog fisken. Oj, var jag elak nu?

6. I vilken stad är du född?

7. Hur lång är du (i cm)?

8. Från vilket land kommer din favoriträtt?

9. Vilket var/är ditt bästa skolämne? Samhällsvetenskap.

10. Vilket var/är ditt sämsta skolämne? Kanske för att jag inte kunde göra sådär.

11. Vad heter din favoritkrog? Attityd, som vi var på förra helgen, var den snyggaste krogen, inredningsmässigt, som jag varit på.

12. Vilken tidning läste du senast?

13. Vad heter boken du läser just nu? Isprinsessan.

14. Vad heter albumet du köpte senast? Oh lala, värsta RW-bilden. Och det var den första som kom upp, jag lovar!

15. Vilken kroppsdel är du nöjdast med?

16. Vilken kroppsdel tittar du på först, hos en potentiell partner? Ansiktet. Det blir ju så automatiskt.

17. Vad är du just nu? Okej, jag tänkte först ta hångelsugen, men det fanns inget på det. Konstigt. Så jag fick ta pussig istället. Töntigt ord, jag vet. Men stört att det kom upp en toalett ändå!

18. Vad ser du när du tittar ut genom fönstret just nu?

19. Vad åt du/ska du äta till lunch idag?

20. Vad ser du mest fram emot just nu? Fast inte releasefest utan korridorsfest.

Kommentarer:
Postat av: baystream

vilken rolig idé! jag vill också lägga in bilder i min blogg. måste byta nu! gonatt puss hångel hångel!

Postat av: Micke

Thanx for a kul idé... =)

2006-05-14 @ 00:34:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback