Han då?

Haha, vad roligt. På den nya och populära bloggen Tjuvlyssnat.se finns den här från Värnamo med. Killen som skickat in den är Jompa och jag misstänker starkt att det är min kompis Jompa från gymnasiet som skickat in den och att det är hans roliga och lite flummiga polare som uttryckt det roliga (Gyllen, visst är det Jiteg?) Jompa var förresten min studentbaldejt. He's greit. 
Apropå kompisar härifrån man inte sett på ett tag träffade jag min hemby-kompis Martin på Ica i fredags. Från att vi var fem-sex har han alltid varit kort och nått mig till nånstans på överarmen. Under årens gång har det hänt massor och jag tänker varje gång jag träffar honom "Shit, vad lång han har blivit..." Tydligen glömmer jag bort att han förmodligen slutade växa nångång han också, kanske bara lite senare än mig. Numera är han inte bara lång, han är också en duktig fotbollsspelare i Öster.

Kommentarer:
Postat av: alexander

visst är det jiteg:)

2006-05-23 @ 15:57:14
Postat av: Ida

Haha, jag visste väl det...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback