CUF.

Känns som att dagarna blir tre gånger så långa när man har mycket att göra. Faktiskt så känns det så. Det brukar ju vara tvärtom. Idag hade vi seminarium på morgonen och handledaren tyckte våran uppsats hittils är helt okej och att den funkar, känns ju skönt! Sen åkte jag hem och tvättade ett par timmar, mindre kul. Sen träffade jag mina kamrater för en liten runda på stan. Köpte födelsedagspresent till kära lilla mamma som fyller år på samma dag som jag. Känns bra att ha det avklarat. Var inne på Finrummet och tittade. Helt underbar affär. Jag vill ha allt där inne. Men det får bli en annan dag. Till mamma blev det ett par vita ljuslyktor med ett mönster av sammet. Hon gillar såntdär.


Och så trevligt. Det ser ut som att jag får besök i helgen. Av någon anledning ska lillasyster åka med CUF till förbundsstämman här i Örebro i helgen. Tror det är mamma som hjärntvättat henne...
Nädå, CUF är rätt bra, det tycker jag också. Det kunde varit värre. Programmet är ganska fullspäckat men förhoppningsvis har hon tid att gå lite på stan med mig på lördag.

Nu: kaffe.

Kommentarer:
Postat av: K

Snygga ljuslyktor! :)

Postat av: Ida

K: Japp, de var jättefina faktiskt.

2006-05-11 @ 08:37:50
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jens

Hmm, ungdomsförbunden, är man inte med där bara för att supa? Det där måste du ju styra upp. ;)

Förreste, senaste tillskottet, helt lysande: http://www.djtees.com/tshop/store/viewItem.asp?idProduct=12825

2006-05-12 @ 09:57:42
Postat av: Ida

Jens: Jo, jag vet. Brås hon det minsta på mig så är det dags att tala allvar för längesen..
Haha, Silly walk. Den var ju klockren!

2006-05-12 @ 13:37:49
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback