Chalala.

Japps. Dagens låt är Brown eyed girl med Van Morrisson. Chalalalala lalala didadida...


Typiskt mig att jag under min köpstoppsvecka på en enda dag hinner med att köpa en dyr lunch, ett halvdyrt födelsedagskort till mamma (som jag lika gärna kunnat rita själv. det funkade i alla fall förr i tiden), underkläder på Twilfit (ja det är ju ingen mer än mig som kommer se det, men mönstret var ju fint i alla fall) samt cola light bara för att jag var sugen (det får man hjärntumörer av har jag hört. det skiter jag i).
Jaja, det hade kanske kunnat vara värre. Jag har i alla fall snygga trosor. Det är huvudsaken.

Kommentarer:
Postat av: baystream

twilfit gör grymma grejer. jag kommer gärna förbi och spanar nån gång. så fåru se mina favvo-kalsonger också. ;)

Postat av: Ida

baystream: Haha. En vacker dag kanske...

2006-05-16 @ 16:53:06
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback