Blä.

Att det ska vara så jävla svårt att få en liten lägenhet med centralt läge i Örebro såld. Den är faktiskt fin och fräsch på riktigt och det är inte så att jag håller på och leker snål smålänning här utan priset är faktiskt helt okej också. Det är inte ens någon som vill hyra över sommaren. Eller det var det. Men människor går tydligen inte att lita på längre, antingen mailar de inte ens tillbaka eller så hoppar de av i sista minuten. Detta kommer leda till att jag får betala dubbla hyror i sommar med resultat att jag kommer vara superfattig och ha en skittråkig sommar. Dessutom måste jag förmodligen låna av mina föräldrar och det hatar jag. Och får inte den nya mäklaren lägenheten såld i augusti vet jag inte vad jag gör. Förmodligen kommer jag lägga mig under en filt och aldrig mer vilja stiga upp. Ahh, jag vill bara flytta härifrån nu och börja leva ett riktigt liv någon annanstans. Idag var första gången som jag verkligen funderade på ifall jag gjorde på rätt sätt när jag flyttade hit. Men jag vill inte ångra mig, jag vill inte eftersom det varit så himla bra här. Därför tänker jag inte göra det. Så jävla meckit med allt bara. Jag orkar inte.

Kommentarer:
Postat av: K

Jag ska kolla med de jag känner från örat om de vill hyra över sommaren eller köpa den!

Hur stor är den och vad kostar den?

Postat av: baystream

åh, kompis, om jag var hemma i sverige i sommar skulle jag hyra din lya och åka på sight-seeing i öret. men om jag är arbetslös i höst kanske jag kan flytta in! don't you worry. allt löser sig. och om du inte får den såld äre ödet som vill tala om nåt för dig. att det finns nåt i centrala örebro som du ska upptäcka. kanske kärleken. vem vet? kram!

2006-05-30 @ 13:08:28
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com
Postat av: D

Hyr ut den i andra hand på tills vidare-basis, eller under ett år. Då slipper du dubbla hyror och kan vänta med försäljningen.

2006-05-30 @ 13:11:24
URL: http://www.sinead.blogg.se
Postat av: Ida

K: Schysst! Jag mailar dig på det där andra stället du vet...

baystream: Kärleken?! Ja, det skulle väl vara typiskt ifall han dyker upp nu när jag är i färd med att flytta. Det skulle iofs tillhöra min vanliga tur inom det området. Men jag tvivlar på det faktiskt :-)

D: Fast det är ju ingen som vill det. Dessutom är det lite större chans att få den såld i augusti, så jag vill ju satsa då. Vore ju skönt att bli av med den då. Jag klarar dubbla hyror över sommaren, det är bara det att det är lite surt och jag kan inte åka iväg på många av de saker jag vill. Men jag får väl skjuta på de sakerna då helt enkelt :-)

2006-05-30 @ 15:27:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback