Wow.

Alla borde ha en storebror som är elektriker. Då kan det bli såhär fint. Lite synd att man inte kan ta med sig lägenheten när man ska flytta. Attans.



Det var faktiskt himla trevligt i helgen i alla fall. Tre personer i min lilla etta. Brorsan som har ont i ryggen fick ligga på golvet, mamma som snarkar som en hel karl placerades bredvid mig. Men det gick bra ändå. I fredags var vi ute och drack vin. Bakom oss på restaurangen satt ett par som var lite... annorlunda. Ja, troligtvis hade de någon slags utvecklingsstörning. Och förlåt så hemskt mycket, men gubbens roliga glasögon och den kraftiga närkingskan gjorde att jag och bror skrattade så vi dog. Mamma skämdes.
På vägen hem mötte vi ett annat miffo. En kvinna var det. Hon sa: "Tjeeeennaaa" till min långa och stiliga storebror samtidigt som hon log ett mycket konstigt leende rakt emot honom. Och förlåt igen, men det var vääääldigt roligt. Brors intryck av den här staden är att den är full av konstiga människor. "Ja, och dessutom bor ju du här också Ida." Hm.. jo.

Nu har de åkt hem, praktiken är över. Nu är det som vanligt igen. Men det är ju VÅR nu för helsicke. Jo! Jag kände det i luften på min promenad tidigare.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

"På vägen hem mötte vi ett annat miffo."

jag skrattar så jag gråter :-D

2006-03-26 @ 21:02:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback