Vår? Näe. Men ändå.

Igår hade jag en riktig fuldag. Tror att beskedet om järnbristen gjorde att jag blev ungefär dubbelt så trött som jag var dagen innan jag visste om det. Jag kände mig trött, blek, trist, ful och tjock hela dagen. Nu vet jag i och för sig om att alla de där sakerna faktiskt stämmer mer eller mindre, men det är inte så värst ofta som jag orkar bry mig om det. Jag vill hellre må bra bra än hålla och på och klaga, älta, gnälla och ha ångest om såntdär så som många tjejer har. Fast ibland gör jag det ändå.
Det blev en desto bättre dag idag dock. Lite våriga kläder, lite makeup, ett trevligt seminarium på universitetet, planering inför helgen, vininköp på systembolaget, vita tulpaner från torget och lite ny hårfärg á la chokladbrunt. Ja, man kan ju alltid försöka i alla fall...



Kommentarer:
Postat av: Mathias

Jag tycker iaf du är fin *blink* och vilka fina tulpaner. För några veckor sedan köpte jag tulpaner till mig själv i brist på att någon annan gjorde det. De gladde mig länge :) Nu har jag varit i Piteå på SMASK, Sveriges musikakademiers schlager-kontest. Haha. Superkul, musikhögskolan där ordnar egen schlagerfestival à la den gamla goda tiden med liveorkester och tonartshöjningar publiken MÅSTE jubla till :) En låt om en brud som dissar en karl till fördel för kaffe vann ;)

2006-03-31 @ 23:38:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback