Reklam.

Känner mig som en riktig tv-junkie ibland, men det finns ju så mycket roligt som jag måste titta på. Ikväll är det t ex nya avsnitt av Little Britain, Svenska dialektmysterier, My name is Earl, Lost och ja, en hel massa kul. Mitt i alltihopa är det ibland rätt så roligt att se vissa reklamfilmer.

Roligast just nu är ComHems reklamfilm med den lilla söta dockan som blir förgrymmad på sin pappa. "Jädrans! AAARH!" Och med bredband menar hon ju tagliatelle, ojoj så sött. Se filmen
här.
Sen är det reklamfilmen för Vitamineral. Det är de roliga tjejerna från P3's Roll On som är med i dom och den roligaste är den med Stefan. "Stefan Stefan Stefan, ja", sen nyper hon honom i näsan och hoppar upp på hans rygg litegrann sådär och det blir konstig stämning. Se den här. Det är den som heter Film-Hallen.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha. Film-hallen var ju jätterolig. Varför har jag inte sett den på teve?

2006-03-02 @ 12:13:44
Postat av: Ida

Jag vet, jätterolig är den. Varför gör hon sådär, liksom? De andra två är också roliga förresten :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback