Paus.

Hm. Ja, egentligen ska jag plugga idag. Har två tentor nästa vecka nämligen. Men eftersom mitt H&M-paket kom i förmiddags var jag tvungen att ta min femte paus, eller nåt, och hämta det. Men det gav mig lite huvudbry faktiskt. En av de vita toparna ska jag behålla, den här:

Den andra vita topen var fin, men lite väl pösig typ. Troligtvis åker den tillbaka. 
Sen var det kjolen... Jag vetifasen. Den var lite väl beige, brun och tråkig faktiskt. Men jag gillar modellen, trots att vida, veckade kjolar lätt ger känslan av en tunna. I alla fall på mig.

Det är ju inte riktigt det man vill åt, utan lite mer som Reese Witherspoon i Walk the line. I den filmen hade hon jättemånga sådana fina, mönstrade, vida kjolar.


Måste fundera på det här över helgen tror jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback