Oscar.

Snart är det Oscarsgalan och känner mig riktigt bra i form för att vara uppe hela natten. Vaknade ganska tidigt idag och tittade på Vasaloppsstarten, sen somnade jag om lite, sen gick jag en kortispromenad, sen tittade jag på vem som vann Vasaloppet, sen tog jag det lugnt, sen gick jag en långpromenad (blir så jävla trött på all snö bara), och sen sov jag lite. Det blir nog bra det här.
Egentligen har jag inga större åsikter om vem som ska vinna Oscarstatyetterna eftersom jag inte sett så många av filmerna som är nominerade. De enda i kategorin Bästa film som jag sett är Crash och Walk the line. Där hoppas jag på Walk the line även om USA har en tendens att överhylla filmer där kända, döda amerikaner gestaltas. Som Ray förra året t ex,  var den så himla bra? Hur som helst så är faktiskt Walk the line en bra film, oavsett om man gillar Johnny Cash eller inte. För mig hade den varit lika bra även om den inte handlat om någon känd döing. Heja Joaquin Phoenix!

18932-102



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback