Movies.

Det finns en del filmer jag vill se nu.
- Den nya Tarantino-filmen Hostel. Troligtvis är den rätt skruvad, knäpp och kanske inte ens särskilt bra. Men jag tror den är skitläskig i alla fall.
- Saw 2. Av samma anledning som Hostel. Fast jag tyckte i och för sig att första Saw-filmen var rätt cool. Dessutom var jag så himla tuff och såg den ensam.
- Transamerica. Felicity Huffman från Desperate Housewifes spelar en transsexuell man. Lite annorlunda, men den fick bra betyg på Filmkrönikan igår och hon är Oscarsnominerad för den rollen också tror jag.
- Jag vill egentligen se Brokeback mountain också, fast J sa igår att den var dålig. "Den var tråkig och så var det skitäckligt att se två killar hångla och sätta på varandra " Hm, jo det kan jag kanske förstå. Men jag vill nog se den ändå.
- New world. Bara för att Christian Bale är med. Storyn verkar skittråkig.

Synd att man blir utbjuden på bio så sällan...

Kommentarer:
Postat av: Peter

Såg precis Saw II. Nästan lika cool som ettan, men lite för snabba klipp för min smak. Men leta upp någon att se den med vet jag.. ;)

2006-03-04 @ 23:14:26
Postat av: Ida

Snabba klipp.. Var det det i ettan också? Jag minns inte.
Och jag håller på att leta för fullt eftersom jag vet att det är endast ett fåtal av mina vänner som vill se en sån film. Fega små stackare... ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback