Men åh.

Dagsstatus torsdag: En del bra saker, en del dåliga saker. Ungefär som det brukar vara.

Bra:
- Familjen ringde mig tidigt i morse för att meddela att de upptäckt en förlovningsannons i tidningen på min äldsta bror och han sambo som för närvarande är i fjällen. På kärlekssemester tydligen. Min äldsta bror som var den elakaste, dummaste, retsammaste och tjurigaste som fanns, han har blivit en riktig mjukis sedan han träffade sin sambo. Sedan han träffade henne kan han ibland ringa och fråga hur det är och vad jag gör, det hade han aldrig gjort tidigare. Jahapps, då har båda bröderna sitt på det torra nu då. Snart blir man väl faster kanske...

- Igår när jag promenerade hem från Linda var klockan ungefär halvåtta på kvällen, och det var ljust ute! Det kändes jättekonstigt. Men väldigt skönt.

- Hoppas på en utekväll på lördag eftersom Fredrik & Filip ska vara gästdj's. Inte för att jag egentligen kanske tror att det blir så himla kul bara för det, men ändå.

- Hagamannen är gripen.

Dåligt:
- Jaha. Så hade man järnbrist igen. Det var då faan vad det ska hålla på och krångla hos mig jämt och ständigt. Jag blir så trött. Eller jag har ju snarare varit väldigt trött hela tiden de senaste månaderna egentligen. Ganska kul att upptäcka att man har ett lågt blodvärde efter kommentarer i bloggen som: "Fan, jag är så jäkla bra på att sova!" Eller: "Det kan vara så att jag slagit rekord i sovning den här helgen. Vaknade tio i två. 13.50, herregud. Så länge sover man ju inte ens när man är sjuk."
Jaja, det första man blir blind på är ögonen.

- Eh, ja okej då. Jag är rätt avundsjuk på den där förlovningsgrejen... Jag erkänner. Jag vill också!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback