Guacamole.

Phu. Fy fan vad trött jag är. Av någon anledning sov jag jättedåligt inatt, inte för att jag var nervös tror jag, det brukar jag aldrig bli. Men jag sov stressat på nåt sätt. Minns att jag vaknade en gång och tänkte: "Men för fan Ida, sov! Du ska ju upp snart." Men så var klockan bara halv tre och jag hade jättemånga timmar kvar att sova, ändå blev det jättekonstigt resten av natten också.
Nåja, nu är alla tentor avklarade och det är skönt. Nu blir det praktik i Jönköping i två veckor.
Åker hem till lilla byn imorgon bitti. Måste packa och städa tills dess eftersom både mor och bror följer med hit tillbaka sen. Det blir nog mysigt. Och lite trångt.
Måste hinna med och sova en stund nu också eftersom vi ska gå till Paco's ikväll för att fira lite. Ahh, guacamole och salsa, så himla gott. Grattis till mig själv!

Kommentarer:
Postat av: baystream

ja, grattis på dig för avklarade tentor. å hångel i massor!

Postat av: Ida

Haha, hångelkungen...

2006-03-10 @ 14:34:46
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: baystream

hångelkungen regerar! och robert smith (heter han väl, sångaren i the cure?) är helgrym. din lgh är för dyr för mig. så jag köper nog inte den. men vi kan hångla ändå! *hångelhångelhångel*

2006-03-10 @ 15:54:30
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback