Tååtan.

Jäklar vad jag har jobbat idag! Är fortfarande lite uppstressad och lite för pigg för att vara vid den här tiden, men ojoj så roligt det har varit. Jag gillar när det är lite stressigt och allvarligt och man måste lösa diverse problem snabbt.
Ja, allt med jobbet känns verkligen jättebra. Jag känner mig glad, nöjd, duktig, snabb, ambitiös, rolig och stolt. Fick dessutom veta att det vikariat jag går på nu kommer från en tjej som var fast anställd. Jag fick för mig att hon också bara gick på vikariat. Men då kommer det förmodligen, kanske, eller troligtvis, bli så att mitt vikariat gör över till en fast tjänst sen. Förutsatt att de andra tycker att jag är de där andra sakerna som jag själv tycker förstås.

Men nu har jag semester i en och en halv vecka. Då blir det utflykter till Göteborg, Örebro och Strängnäs. Och så ska jag hänga i hembyn och käka sånahär som min mamma gör. Ah, semester...

18932-169



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback