Åh men lista igen, gud vad jobbigt.

Jag fattar inte riktigt syftet men den är. Men skitidet.

Tio första:

Första bästa kompis: Malin i huset bredvid i Gislaved.

Första bil: Förhoppningsvis dröjer det inte så länge till. 

Första kärlek: Emil hette han. Emil och Ida, jag vet jättegulligt.

Första husdjur: Jättevita och jättehåriga angorakatten Stina. 

Första semester: Som jag minns är det när jag och familjen var i Norge när jag var fyra-fem. Tält, trangiakök och cyklar.

Första jobb: Spel- och tobaksbutik i Vmo.

Första köpta skiva: NKOTB.

Första riktiga kärlek: Väntar fortfarande tror jag. Och det är inte mig det är fel på barasånivet.

Första piercing: Navel, första och enda. Förutom öronen då.

Första konsert: Måste ju varit på nån när jag var mindre, men som jag minns är det nog Håkan Hellström nångång där i början.


Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Rödvin i lördags.

Sista bilfärd: Från hembyn till Jkpg med brorsan i söndags.

Sista filmen du såg: Nobody someday. Robbie Williams-dokumentär. 

Sista ringda telefonsamtal: Till någon avdelning på sjukhuset på jobbet innan idag. 

Sista bubbelbadet: Det var nog någon kall dag i vintras. 

Sista spelade cd: Escapology med Robbie Williams.

Sista kyss: Ojdå. Hm. En riktig alltså? En såndär som knäna blir svaga av? Det var nog i vintras nångång, och det var alltför längesen. 

Sista gången du grät: Ett par veckor sedan kanske. Antagligen till nåt tv-program.

Sista måltiden: Köttfärspaj och sallad.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Alla mina bästa kompisar är tjejer, så nej. Men det har ju varit tvärtom ett par gånger, dejt först, sen kompisar. Det är så det brukar bli. Konstigt.

Blivit arresterad? Nej, men vill en polis ta mig så skulle han nog få det.

Blivit kär vid första ögonkastet? Njäe, attraherad på sin höjd.

Varit på tv? Yeah. Har varit publik i Sen kväll med Luuk. Fast man såg inte att det var jag. 

Fått ditt hjärta krossat? Jo, det kan man nog säga.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.  

Haft ett one night stand? Mjo.

Busringt till nån? "Tvättar ni tvätt här?" "Eh, näe" "Guuuu' va äckligt!" 

Sju saker du har på dig:

1. Underkläder, vita.

2. Röd top.
 
3. Svarta byxor. 

4. Glasögon.

5. Guldring.

6. Guldarmband.

7. Smink.

Sex saker du gjort idag:

1. Åkt buss. 

2. Jobbat.

3. Druckit kaffe. 

4. Pratat med mor. 

5. Kollat om jag kanske mot förmodan som ett mirakel ändå fick någon lön den här månaden. Svaret var nej. 

6. Ätit mat. 

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):

1. Min lägenhet i Örebro. Ja, den är fortfarande min, men inte så länge till. 

2. Mobilen.

3. Datorn, med min fina mp3-lista.

4. Mp3-spelaren.

5.  Min familj.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):

1. Mamma.

2. Anna, Linda, Carro, Bec, Nettan, Helena mfl. Vi brukar ha gruppterapi. 

3. Johanna.

4. Syster Emma.

Tre val:

Svart eller vit? Vitt på sommaren går bra ja. 

Sommar eller vinter? Sommar såklart.

Choklad eller chips? Beror på vad som bjuds. 

Två saker att göra innan du dör:

1. Skaffa barn.

2. Äga ett hus med trädgård.

En sak du ångrar:

1. Att jag "spårar ur" och råkar förstöra när man träffat någon. Men det är slut med det nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback