Semesterhelg!

Uj uj uj. Vilken helg det har varit i Strängnäs!
Efter en lååång bilresa kom jag fram och nästan direkt satt vi på Johannas fina fina uteplats i lilla lilla gränden vid den fina fina hamnen och drack vin. Sen kom det en massa folk och ja, sen blev det som det blev. En jäkla fest helt enkelt. Grymt kul att träffa Johannas familj också. Hennes farbror tyckte att min Baccardi apple var superb. Det tyckte jag med. Därför är flaskan nästan slut. Usch ja. Men det var kul! På lördagen var vi bakis och badade i Mälaren. Så himla skönt. Sen åt vi glass och gjorde tacos. Efter att ha segat med att komma igång med vinet blev det fest igen. Sen utgång. På Norrtull som jag hört så mycket om. Det var varmt. Många pojkar att titta på. Fast dom var små. Men det var inte alla. Vi drack mera vin. Det hela slutade med att jag nångång där framåt morgonkvisten ensam traskade på Strängnäs gator upp och ner för att hitta hem till Johanna igen. Så kan det gå.

Strängnäs är en grym sommarstad. Och Johanna och alla hennes vänner är så jäkla roliga. Vi ses snart igen!


Jag är trött.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback