Places.

Skrev en kommentar i Jennys blogg. Lite vulgärt, mycket roligt. Ett väldigt bra sätt att måla upp hur olika platser känns eller hur de påverkar en.
Resten av kommentarerna finns här.

Ida said...
Stockholm är för mig en alldeles för stressad snubbe. Och han känner för många människor, så många som drar i honom och det är så trångt runt honom jämt. Men när vi väl får en stund tillsammans, kanske på en konsert eller så, då skulle jag kunna knulla honom. Fast bara en helg i taget, några gånger om året

Göteborg är killen hela dan. Alltid rolig. Alltid på gång. Är alltid där när det händer. Och varje gång vi ses visar han mig nya fina platser. Han skulle kunna ringa mig en helt vanlig onsdag och jag skulle kunna åka dit och ligga lite bara för att det är så roligt och avslappnat. Soft.

Värnamo är han som man hatade när man var yngre. Han som luktade illa och hade fula glasögon. Värnamo luktar fortfarande lite illa större delen av vinterhalvåret, men han har vuxit upp och blivit en hyfsat stilig karl. Jag är inte mogen för honom ännu men kanske doftar han godare och kanske har han blivit ännu snyggare om ett par år? (okej då! jag erkänner att jag har haft sex med värnamo, men det är inte officiellt!)

Örebro är killen som tog mig ut på äventyr. Som visade mig att jag är en bra, cool och självständig tjej som är tuff! Han tog fram många bra saker hos mig. Dessutom hade han många trevliga polare som jag lärde känna där och som jag kommer hålla kontakten med. Men Örebro himself? Nä, honom släpper jag.

Jönköping är mitt nyfunna kap. Yes, he's a catch. Han har inga krav, han är som en ny skrivbok med vita blad och han doftar gott. Vi ligger med varandra alla dagar i veckan utom vissa lördagarna då jag åker iväg för att sexa med någon annan. Men Jönköping finns alltid kvar när jag kommer tillbaka. Tror jag håller fast vid honom i nåt år eller två.
31/7/06 22:03

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Alla skrev så bra kommentarer att jag får ångest över att jag hastade igenom inlägget!

Postat av: Mort

*skrattar* Helt underbar!

2006-08-01 @ 10:05:12
URL: http://www.passionsfrukt.nu/tankar/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback