Lgh.

Jag börjar ta det här med ovisshet med ro nu. Jag börjar bli van. Att inte veta, att leta olika lösningar, att tänka ut olika tänkbara scenarion, att gå runt och vänta på att en lösning ska komma upp, att ta tag i det själv, vänta på att någon annan ska bestämma sig om något så att det ska lösa sig för mig. Sånt tyckte jag var jobbigt förut. Nu är det helt okej. Det mesta löser sig.

Att tjejen som bor i min Örebrolägenhet också vill köpa den är nu bestämt. Att hela den processen gick min väg är tamigfan ett mirakel. Det gick åt ett par sömnlösa nätter och en tjurig mäklare som jag knäppte på näsan, men det gick till slut!
Nu är det bara vart jag ska bo i höst som är kvar att lösa. Je ne sais pas just nu. Och jag har bara någon månad på mig. Var på en lägenhetsvisning i förrgår. Visst var den fin och så, men lite taffligt renoverad och den kändes inte värd alla de pengarna. Får ju tänka på att jag förmodligen ska sälja den vidare någon annan gång. Dock har jag förhoppningar om en lägenhet som jag ska se på söndag. Verkar schysst, och central. Nytt kök. Haken är att stammarna i badrummat ska bytas i höst. Men. Egentligen är det ju ingen hake. För då kommer jag få ett splajdans nytt badrum där jag själv kan välja vilket kakel jag vill ha t ex. Hoppas att resten av lägenheten är schysst...

Kommentarer:
Postat av: Brudig

Det bästa är att allt löser sig. På ena eller andra sättet.

Postat av: baystream

ååh, fin bild och massa nytt att läsa. kram!

2006-07-08 @ 02:53:37
URL: http://www.mestavallt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback