Glad lax.

Igår upptäckte jag att man som sommarvikarie kan få förskott på lönen eftersom man går på timma och fördröjningen är enorm. Därför trillar ett par glada laxar in på mitt konto redan imorgon. Halleluja.
Dessvärre kan jag fortfarande inte följa med vännerna till Göteborg i helgen för att se Winnerbäck eftersom jag ska jobba. Arbete och fler glada laxar vs. vänner, Göteborg och Winnerbäck. Äh, varför ens fundera på det, jag ska ju ändå inte dit. Winnerbäck kommer i och för sig också till Huskvarna i augusti, men det känns ju inte riktigt lika exotiskt att stå i Folkets park i Huskvarna jämfört med Trädgårn i Göteborg. Grr.

Men eftersom jag jobbar i helgen är jag ledig imorgon. Jippi! Fråga mig dock inte varför jag sa ja till en klipptid klockan 9 imorgon... Grr.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback